Close this search box.

ESOTERISK MEDITATION STUDIEGRUPPE

25. marts 2021 - 18:30 - 21:00

Datoer i foråret 2021: Torsdage i lige uger d. 14/1, 28/1, 11/2, 25/2, 11/3, 25/3, 8/4, 22/4, 6/5, 20/5 og 3/6.

Går du rundt med fornemmelsen af, at dine indre styrker og indsigter ikke kommer til udtryk i din dagligdag, og at du ikke kan finde den type meditation, der vil understøtte virkeliggørelsen af netop dette, er den esoteriske meditationsgruppe måske lige noget for dig. Vi arbejder bevidst med de tre grundlæggende meditationsformer: Mindfullness, Raja Yoga og Agni Yoga, hvor vi, gennem eksperimenter og deling af erfaringer, når dybere erkendelser af de indre ressourser, som søger at komme til udtryk. Det er en grundlæggende antagelse, at ethvert menneske er sin egen vej, og at vi gør alt, hvad vi kan, for at understøtte realiseringen af dette i den enkelte.
Esoterisk Meditationsgruppe er funderet i Alice A. Bailey litteraturen, der som en af de få leverer en række bud på, hvilke meditationsformer, der gavner specifikke problemstillinger.

Information og tilmelding: Carsten Hald, mobil 51 17 05 97, [email protected] eller Hanne Thorhauge, mobil 21 35 84 66, [email protected]

25. marts 2021

Frederiksberg C, København,1903Danmark

Tilmeld nyhedsbrev