ESOTERISK HEALING VED TONNY LANG

5. januar 2020 - 10:00 - 16:30

Søndag den 5. januar 2020 kl. 10.00 – 17.00

Der undervises i kosmisk ild under inspiration fra de højere abstrakte og visionære åndelige planer. Emnet for denne mødegang er fusion af den højeste og den laveste åndelige ild via kosmisk ild. Vi vil heale og meditere på at sammensmelte de 3 former for ild, personlighedens ild som friktions ild i materien, sjælens ild som solild i sindets højere sfære og den åndelige ild som elektrisk ild i vores højeste åndelige væsen. Derved kan vi bygge Antahkaranaen og lysbroen fra personligheden gennem sjælen og til ånden. Der skabes en syntese med strålehealingen, og der udstedes kursus bevis for hele modulet.

Praktiske oplysninger for 2. modul

Pris pr. weekend: kr. 900 / 1.100 for medlemmer / gæster. ( NB 200kr rabat/dag for tidl. deltagere)

Pris for 5. januar 2020: kr. 450 / 550 for medlemmer / gæster.

I denne pris indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Tilmelding gælder for hele 2. modul

Depositum indbetales ved tilmelding: kr. 250.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Depositum tilbagebetales ikke ved framelding senere end 10 dage før kursets start.

Indbetaling af restbeløb ønskes senest 10 dage inden kursusstart.

Indbetaling: reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 041. Husk reference TL + dit navn.

Om underviseren:

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og den esoteriske lære siden 1987. Blandt andet igennem mange år i Healer-Ringen og i en healingsgruppe på det tidligere cancer behandlingscenter Humlegården. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige spirituelle foreninger og grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Er desuden forfatter til flere bøger om healing og sundhed og arbejder til dagligt med holistisk behandling, healing og tekstforfatning i Esoterisk Healing i Skandinavien: www.esoteriskhealing.net

5. januar 2020