ESOTERISK HEALING Uddannelse ved Tonny Lang

31. august - 10:00 - 1. september - 16:30

Lørdag den 31. august og søndag den 1. september kl. 10.00 – 16.30
ESOTERISK HEALING Uddannelse ved Tonny Lang
Modul 2. 1. weekend. Det overordnede tema er her inspiration fra Shamballa, centret hvor Guds vilje er kendt, og Sanat Kumaraś rådskammer. Emnet for denne weekend er samarbejde med Shamballa og ceremoniel gruppehealing under inspiration af healingsenergierne fra kosmos. Der undervises i esoterisk kosmologi, kosmisk glimt og kosmisk bevidsthed, samt kosmisk gruppe- og jordhealing til menneskeheden og de underliggende naturriger. Vi vil arbejde med gruppehealing i samarbejde med Devariget, ærkeenglene og de kosmiske livskræfter.

Pris pr. weekend: Kr. 900/1.100 for medlemmer/gæster. (NB 200 kr. rabat/dag for tidligere deltagere). Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98.

Tilmelding er bindende for hele 2. modul. Depositum kr. 250 indbetales ved tilmelding. Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget. Depositum tilbagebetales ikke ved framelding senere end 10 dage før kursets start. Indbetaling af restbeløb ønskes senest 10 dage inden kursusstart.

Indbetaling: Reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 041. Husk reference TL + dit navn.

Se mere på: Tonny Lang

Start: