ESOTERISK HEALING STUDIEGRUPPE

30. april 2021 - 16:00 - 19:00

Datoer i foråret 2021: d. 8/1, 29/1, 19/2, 12/3, 9/4, 30/4, 21/5 og 11/6 (samt online på Skype efter aftale i sæsonen).
Vil du gerne lære esoterisk healing, så er denne studiegruppe måske noget for dig?
Vi studerer Alan Hopking’s bog: “Esoteric Healing. A Practical Guide Based on the Teachings of the Tibetan in the Works of Alice A. Bailey” udgivet i 2005. Bogen kan købes over nettet via www.amazon.com Desuden benytter vi plancher over de esoteriske healingtriangler, som kan downloades på: www.bluedolphinpublishing.com/EsotericHeal.htm Vi vil også lære om de 7 strålers kvaliteter og kernetalenter og gøre brug af dem i healingen. Studiet veksler mellem teori og praksis.
Praktisk øvelse og teori: Teosofisk Forenings lokaler hver 3. fredag fra kl. 16 – 19
Teori: Online på Skype på fredage efter aftale fra kl. 16 – 17.30
Der vil være en primus motor i gruppen, der sørger for overblik og dansk oversættelse til hver gang. Det er ikke en forudsætning, at man deltager på Skype, men det er en god mulighed for at gå i dybden med teorien og temaerne i fællesskab.
Du har også muligheden for at være en del af en fjernhealingsgruppe som foregår hver søndag kl. 19 i ca. 15-30 min.
Ring eller skriv for at høre nærmere, hvis det har din interesse. Forudsætningen er, at du deltager i studiegruppen eller har en uddannelse i esoterisk healing.

Information og tilmelding: Lilian Arendal, mobil 50 46 34 69,
[email protected] eller Ellis Pedersen, mobil 29 63 25 80,