ESOTERISK ASTROLOGI, Foredrag ved Lene Pape – ID: 210831LPPffyTFK

31. august - 19:00 - 21:30

Tirsdags foredrag ved Lene Pape

Bogen ”Esoterisk Astrologi” af Alice A. Bailey kaldes også for den skjulte stjerne i universet, Da bogen udkom satte den en forandringens bølge i gang inden for astrologien. En insisterende impuls, der stadigt vokser og underviser os i vores forbundenhed med alt i Universet, til alt der ER.
Bogen ”Esoterisk Astrologi” kan også læses af ikke-astrologer, da den giver en god forståelse af vore inkarnationers formål og udviklingsmuligheder på jorden og på planeterne i solsystemet. Vi arbejder hen mod en dybere forståelse af sammenhænge i universet og i os selv, og hvordan universet påvirker os.
Denne aften lægger også op til en studiekreds i ”Esoterisk astrologi”. Der er mulighed for enten at deltage online lørdage med første mødegang den 25. september eller fysisk i Teosofisk Forening søndage med første mødegang den 26. september. Læs mere på www.teosofiskforening.dk

Lene Pape er en mangeårig studerende af den gamle visdomslære. Bogen ”Esoterisk Astrologi” af Alice A. Bailey har været og er stadig en af de mest betydningsfulde bøger for Lene på hendes rejse ind i forståelsen af det sammenhængende univers.
Gennem sit arbejde som fysioterapeut har Lene altid haft interesse for den fysiske krops reaktioner, psykens kræfter og de skjulte kræfters virke i krop og sjæl.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

31. august