ENGLEMAGISKE KRYSTALKLANGE – OG OM AT VÆRE EN LYSSANGER – Foredrag ved Maia Trayhorn

1. november - 15:00 - 17:30

Krystallyren er et nyt og helt unikt instrument fremstillet af 99% rent kvartskrystal, som skaber de fineste, sarte og højtvibrerende toner. Den allerførste lyre kom i handelen i 2012 og er fremstillet hos Mine Cristal i Canada, hvor krystallet først brydes i egen mine og herefter forarbejdes til diverse musikinstrumenter – som f.eks. lyren (quarzophone tm). Maia Trayhorn vil denne aften fortælle om den specielle stemning på 432 Hz samt begrebet ”Den hellige tone”, som gør instrumentet så enestående til healing og meditation.

Herefter kan man bare læne sig tilbage og nyde en healing og velsignelse, hvor lyretonerne kombineres med krystal- syngeskål og intuitiv sang. Endvidere vil Maia fortælle om, hvad der forstås ved ”at være en lyssanger”, og tilhørerne får måske lov til selv at prøve nogle stemmeøvelser og en lydmeditation.

Maia Trayhorn er operasanger, healer, psykospirituel krops-, stemme- og åndedrætsterapeut samt lyssanger (syngende lysformidler). Maia har startet Lyssanger Akademiet med det formål at udbrede ”den hellige tone” gennem koncerter, healing, ceremonier, velsignelser, kurser, terapier og undervisning.

Pris: kr. 60/100 for medlemmer/gæster

1. november

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag