DISCIPELSKAB I DEN NYE TIDSALDER – 3. weekend, Kursusforløb ved Kim Pedersen – ID: 220205BKPkfyTFK

5. februar 2022 - 10:00 - 6. februar 2022 - 17:00

1.350,00kr. – 1.550,00kr.

BIND II: ÅND OG UNIVERSEL INDSIGT

Lørdag og søndag d. 5-6. februar 2022 kl. 10:00-17:00.

(Onlineaften: mandag den 11. april 2022 kl. 18.30-21.30)

2-årigt studieforløb fordelt over 6 weekender. Vi studerer bogen ”Discipelskab i den Nye Tidsalder” bind II, en afhandling om discipelskab samt arbejdsteknikker. Mesteren Djwhal Khul videregiver de undervisningsmetoder, processer og måder, der vil kendetegne Vandbærerens tidsalder.

Her beskrives, hvordan du som spirituelt søgende kan følge dit indre kald og samtidig bevare dit fokus i den forpligtende hverdag.
I bind II uddybes emnerne meditation og indvielse, da det er to meget vigtige aspekter i disciplenes liv. Meditation beskrives som en metode, der benyttes af Verdensherren til al skabelse, og som er en metode for det enkelte menneske til at komme i nærmere kontakt med sit eget højere selv, samt for en gruppe, der ønsker at nærme sig Mesteren.
Der beskrives, hvordan indvielser kan praktiseres i menneskenes daglige liv. Disciplene indvies som resultat af flere bevidsthedsudvidelser, hvor stadig større sammenhænge kan opfattes. Bevidstheden er til stadighed ekspanderende, hvorved den gradvist bliver en del af vores planetariske livs bevidsthedsstrøm. Bevidsthedsudvidelse ledsages af en række åbenbaringer.
I undervisningen vil Kim Pedersen gøre brug af meditations- og visualiseringsøvelser, samt en bred vifte af åndsvidenskabelige kilder.
Ind imellem weekenderne mødes vi en aften online, hvor meditationen gentages, og vi drøfter, om der er sket ændringer i din hverdag. Meditationerne lægges på YouTube, så du får mulighed for at genhøre dem, så ofte du har lyst.

Nye deltagere er velkomne.

Kim Pedersen er en blændende foredragsholder og har arbejdet som medie i 25 år. Han har beskæftiget sig med en bred vifte af åndsvidenskabelige områder, oprettet astrologiskolen Attitude Astrologi og Kabbalahskolen Qibel samt Meditation for Esoterisk Norden.
Se nærmere på hjemmesiden: www.bkimpedersen.dk

Pris: 1 weekend og 1 online aften. Medlemmer/gæster: 1.350/1.550 kr.
I prisen indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding og betaling: Se Billetter nederst under begivenheden.
Ved framelding tilbageholdes 100 kr. til administration.

Bemærk: Din plads er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Mødegange 2022
Weekend 5. og 6. februar