AFLYST – DET NYE UNIVERS Workshop ved Marina Munk – ID: 210227MMUkfyTFK

27. februar - 10:00 - 17:00

kr.950 – kr.1150

Ny dato: d.26. februar 2022.

Marina Munk opdaterer os om de nye kollektive energier i universet. De energier der påvirker os lige nu. Det sker i et samarbejde med ærkeengle og opstegne mestre, som hjælper Jorden i denne tid. Marina har samarbejdet med disse væsner gennem hele sit liv, og hun kanaliserer dem lige så naturligt, som hun taler om jordnære forhold i hverdagslivet. Universet kommer direkte ind til os gennem Marina.

Kodeordet er kærlighed til alt skabt. Det er kærligheden, som leder os gennem dimensionsportene til ekspanderende bevidsthed. De kanaliserede visioner formidler informationer om den nye tid på vejen til enhed og positive forandringer her på Jorden.

Gennem kraftfulde og energitransformerende meditationer, ledet af Marinas åndelige kontakter, finder hver enkelt deltager sin egen vej og samler sine egne erfaringer under workshoppen. Vi har alle hver vores egen måde at arbejde på og vores forskellige opgaver her på Jorden, men fælles for alle er energiopkoplingen og samarbejdet med de højere væsner. Det bliver de store perspektivers dag.

Marina Munk  er en internationalt kendt lysarbejder, som har til opgave at vække menneskers højere bevidsthedskanaler. Samtidigt arbejder hun praktisk med udgangspunkt i hverdagslivets behov – herunder hendes årelange engagement i WRO (World Rainforest Organization) for Amazonas indianere. Marina Munk afholder desuden intergalaktiske møder og arrangerer rejser med åndeligt indhold. Danske Marina Munk bor i disse år i Sverige nordvest for Stockholm.

Pris for workshoppen: 950/1.150 kr. for medlemmer/gæster.
I denne pris indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

OBS max 30 deltagere.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

27. februar
Pris: