AFLYST – DET NYE UNIVERS – Foredrag ved Marina Munk – ID: 210226MMUffnTFK

26. februar - 19:00 - 21:30

kr.100 – kr.140

Ny dato: d.25.februar 2022.
Fredags Foredrag.
Marina Munk opdaterer os om de nye kollektive energier i universet, der påvirker os lige nu. Det sker i et samarbejde med ærkeengle og opstegne mestre, som hjælper Jorden i denne tid. Hun oplyser om sin vej til dette åndelige arbejde, og der er tid til spørgsmål. De kanaliserede visioner indeholder informationer om den nye tid på vejen til enhed og positive forandringer her på Jorden.

Marina Munk er en clairvoyant og internationalt kendt lysarbejder, som har til opgave at vække menneskers højere bevidsthedskanaler. Samtidigt arbejder hun praktisk med udgangspunkt i hverdagslivets behov – engagement i WRO (World Rainforest Organization) for Amazonas indianere, intergalaktiske møder og arrangerer rejser med åndeligt indhold.

Pris: 100/140 kr. for medlemmer/gæster. Max 40 deltagere.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

26. februar
Pris:
kr.100 – kr.140

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter are no longer available