DET NYE UNIVERS – 1-dags workshop ved Marina Munk – AFLYST

14. marts - 10:00 - 17:00

Lørdag den 14. marts kl. 10.00 – 17.00

Marina Munk opdaterer os om de nye kollektive energier i universet. De energier, der påvirker os lige nu. Det sker i et samarbejde med ærkeengle og opstegne mestre, som hjælper Jorden i denne tid. Marina har samarbejdet med disse væsner gennem hele sit liv, og hun kanaliserer dem lige så naturligt, som hun taler om jordnære forhold i hverdagslivet. Universet kommer direkte ind til os gennem Marina.

Kodeordet er kærlighed til alt skabt. Det er kærligheden, der leder os gennem dimensionsportene til ekspanderende bevidsthed. De kanaliserede visioner formidler informationer om den nye tid på vejen til enhed og positive forandringer her på Jorden.

Gennem kraftfulde og energitransformerende meditationer ledet af Marinas åndelige kontakter finder hver enkelt deltager sin egen vej og samler sine egne erfaringer under work shoppen. Vi har alle hver vores egen måde at arbejde på og vores forskellige opgaver her på Jorden, men fælles for alle er energiopkoplingen og samarbejdet med de højere væsner. Det bliver de store perspektivers dag.

Pris for kurset kr. 950/1150 kr for medlemmer/gæster. I denne pris indgår kaffe, the og let traktement. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Depositum indbetales ved tilmelding: kr. 475/575 for medlemmer/gæster.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget. Indbetaling af restbeløb senest 8 dage inden kursusstart.

Indbetaling: Reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference MM + dit navn.

14. marts
Begivenhed Kategorier:
,

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer