DER ER ET FORMÅL MED DIT LIV – DET STÅR I DIT HOROSKOP VED SUNE ANDERSEN

19. november - 19:00 - 21:30

Det er let at se sig selv som mislykket, fordi man ikke fik jobbet, partneren, familien, boligen – kort sagt, fordi man ikke fik det perfekte liv. Men set fra Sjælens side er det måske perfekt, for Sjælen har en helt anden hensigt med sin inkarnation. Hensigten er selvfølgelig udvikling. Men hvordan udviklinger vi os? Ved at løse opgaver!

Hvilke opgaver? Det er f.eks. karmiske opgaver, det er at håndtere sin psykologiske bagage og at aktualisere sine personlige og spirituelle potentialer. Det hele står i dit horoskop!

Horoskopet er det kort over vores liv, som vi alle er født med. Det fortæller, hvem du er, og hvorfor du er her – dvs. præcist hvilke opgaver du kom for at løse. Når du lærer at samarbejde med dette kort, kan du leve et meningsfuldt liv – i samklang med din sjæl og med universet.

Om Sune: Sune er astrolog, psykolog m.m. og har beskæftiget sig med spiritualitet og åndelig udvikling i over 40 år.

Hans mission er at inspirere andre til at udfolde deres iboende muligheder og dermed leve meningsfuldt.

Sune bruger en konkret og praktisk astrologi, der kan bruges til indsigt og handling – ”handling gi’r forvandling”.

Se mere her: www.lysetskilde.dk

Pris: kr.:60/100 medlem/gæst.

19. november

Nyhedsbrev