DEN OPSTEGNE MESTER SAINT GERMAIN OG DEN VIOLETTE FLAMME-Foredrag ved Pernille Povlsen – AFLYST

26. maj - 19:00 - 21:30

Tirsdag den 26. maj kl. 19.00 – 21.30

Vi skal høre om Saint Germain, som er hierark for Vandmandens Tidsalder. Hans kvaliteter er frihed, forvandling, alkymi, diplomati og barmhjertighed.

I 1700-tallet optrådte han ved Europas hoffer som Greven af Saint Germain, mester-alkymisten, der forundrede datiden med sine alkymiske mirakler og åndelige evner. Den franske filosof Voltaire kaldte ham manden, der ikke kunne dø.

Hans energi er den violette flamme, et højfrekvent åndeligt lys, der kan forlænge livet, helbrede og forvandle vores karma. Den forvandler negativ energi til positiv energi, løfter bevidstheden til et højere plan og er selve redskabet til at skabe en gylden tidsalder på Jorden.

Saint Germain har frigivet den violette flamme, så alle i vor tid kan bruge den til åndelig alkymi og velsignelse for en selv, familie og verden. Vi skal på dette foredrag gennemgå alkymiens trin og lære at bruge den violette flamme. Vi vil også se på nogle af Saint Germains tidligere inkarnationer, hvordan han opnåede sin frihed i lyset og blev en opstegen mester. Hans opfordring til os er ”Hvis du ikke er tilfreds med dit liv, så lav det om med åndelig alkymi!”

Pris: kr. 60/100 for medlemmer/gæster.

26. maj

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer