ONLINE Kursus i esoterisk astrologi: DE HIERARKISKE HERSKERE I ASTROLOGIEN ved Kim Pedersen – ID: 210508BKPkonTFK

8. maj - 10:00 - 9. maj - 17:00

kr.900 – kr.1100

Online kursus lørdag den 8. maj og søndag den 9. maj kl. 10.00 – 17.00.
Ved den esoteriske astrologs skrivebord, arbejdes der naturligt med de eksoteriske og de esoteriske herskere. Men hvad med de hierarkiske herskere i horoskopet, bruger du dem?
Vi kommer til at se horoskopet fra det indre i Sjælens eller Triadens virke. Vi begynder med et indlæg om Triaden eller det Højere Selv i os alle og Den Ene Sjæl i Verdensaltet. Vi prøver at stille spørgsmålet, om det er Åndens hjertecenter? I den forbindelses er det de tolv toner i tegnene, vi retter opmærksomheden imod.
Vi vil bruge Livets Træ og vil se på det område i auraen omkring planeterne og deres virke som Hierarkiske kanaler for Hierarkierne samt deres indre forbindelser til dyrekredsen. I den forbindelse vil vi se på de veje, som åbner sig i træet mellem de Hierarkiske herskere. Vi prøver endvidere at se på den vej, du selv bruger for at komme ind i træet eller ind i Antahkaranaen.
I mit virke som astrolog har mange af mine klienter fortalt, at de føler, de har kontakt med det ene eller andet indre virke i sig. Min erfaring er, at de Hierarkiske herskere faktisk fortæller om de Hierarkier, som mine klienter tit taler om. Derfor vil vi bruge lidt tid i denne weekend på at løbe lidt rundt i de Hierarkier, der ligger bag de Hierarkiske herskere.
Det bliver en weekend om den nye astrologis virke gennem planeternes aura og deres plads i Livets Træ og Det Højere Selv i os, også kaldet Den Højere Triade.
Der vil blive brugt eksempler fra deltagernes horoskoper. Husk dine astrologidata, hvis du vil dele med os andre. Det kan ikke loves, at der bliver tid til at komme igennem alle horoskoper.
Vi tager udgangspunkt i, at du har kendskab til teosofien og astrologien.

Kim Pedersen er foredragsholder og har været igangsætter for en række grupper, der arbejder med åndsvidenskab og spiritualitet i både Norge og Danmark. Han er formand for Teosofisk Forening Aalborg og har i mange år beskæftiget sig med en bred vifte af forskellige åndsvidenskabelige områder, studeret kristen mystik og har startet Kabbalahskolen Qibel. Desuden har han fungeret som medie i omkring femogtyve år – har arbejdet med astrologi i tyve år og har startet astrologiskolen Attitude Astrologi samt det nordiske meditationsarbejde. Se nærmere på hjemmesiden: www.bkimpedersen.dk

Pris: 900/1.100 kr. for medlemmer/gæster.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget.
Ved framelding tilbageholdes 100 kr. til administration.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet Gæst Online
DKK 1,100.00