ATTITUDE ASTROLOGI Kursusrække ved Kim Pedersen

24. august - 10:00 - 25. august - 17:00

Lørdag den 24. august – søndag den 25. august. kl. 10.00 – 17.00

Tarot er et usædvanligt sæt kort, der kan føres tilbage til det gamle Egypten. Med sine billeder og arketyper er det i stand til at vække indre symboldialoger og skabe forståelse for livets tilfældigheder. Vi er nu kommet til en weekend, hvor vi vil fokusere på fortiden. Hvor slap du i et tidligere liv, og hvor er du på vej hen? Hvad kan dine måneknuder fortælle dig om indvielse? Er de aktive i dit liv eller venter de stadig på at blive bundet op, så de kan udfolde sig? Lad os se, hvor langt du er på rejsen, og om du har fundet frem til dit oplyste hjem endnu.
ATTITUDE ASTROLOGI Kursusrække ved Kim Pedersen

Pris: kr. 900/1.000 for medlemmer/gæster, i denne pris indgår et let traktement formiddag og eftermiddag. Frokosten medbringer man selv.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Depositum ved tilmelding: Kr. 400. Restbeløbet kr. 500/600 betales senest 10 dage før. Indbetaling: Regnr. 8401 kontonr. 000 1063 041. Reference: KP + dit navn Bemærk: Din plads på holdet er først endelig reserveret, når depositum er modtaget.

Framelding senere end 8 dage før kursusstart vil desværre betyde tab af depositum.

Se mere på: Kim Pedersen

Start: