ATTITUDE ASTROLOGI Kursusrække ved Kim Pedersen

12. oktober - 10:00 - 13. oktober - 17:00

Lørdag den 12. oktober – søndag den 13. oktober. 10.00 – 17.00

At arbejde med astrologi på flere niveauer kan være et spændende foretagende. Det er som at sparre med universet, der med sine planeter og triangler ønsker at give os den motiverende indsigt, vi behøver, så vi kan skabe visioner i vores liv. I åndsvidenskaben taler man om det fysiske, astrale, mentale, intuitive, atmiske og monadiske plan – legemer i vores væren, som altid er i bevægelse på en eller anden måde. Vi vil i denne weekend undersøge, hvor og hvordan vi placerer disse legemer i vores horoskop. I hvilke stjernetegn udstråler f.eks. vores storhed, og i hvilke huse finder vi trygheden og balancen? Mens vi arbejder med vores horoskop, vil vi også prøve at se på, hvordan hierarkiet udfolder sig i vores liv. Er det synligt i sine aktiviteter eller er det mere tilbageholdende?

Pris: Kr. 900/1.000 medlemmer/gæster I denne pris indgår et let traktement formiddag og eftermiddag. Frokosten medbringer man selv.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Depositum ved tilmelding: Kr. 400. Restbeløbet kr. 500/600 betales senest 10 dage før. Indbetaling: Regnr. 8401 kontonr. 000 1063 041. Reference: KP + dit navn Bemærk: Din plads på holdet er først endelig reserveret, når depositum er modtaget.

Kurset er det sidste i rækken, men du er meget velkommen til at deltage.

Se mere på: Kim Pedersen

eller Attitude Astrologi