ATTITUDE ASTROLOGI 6 – En astrologisk rejse Kursusrække ved Kim Pedersen

15. juni - 10:00 - 16. juni - 17:00

Lørdag – søndag den 15. – 16. juni kl. 10.00 – 17.00

Bag astrologien ligger en hemmelighed, en særlig blanding af alkymi, mystik og kunst. Med vores horoskop som redskab vil vi åbne op for hemmeligheden og se hvilke forvandlinger, der lever i vores tilværelse? Hvilke minder har du opsamlet gennem årene og som nu hvirvler rundt i dit indre sjælskar? Hvad er din egen personlige gralsfortælling? Og hvad kan englene og mestrene berette om dine oplevelser og dine transformationer? Vi tager fat i alkymien i denne weekend, og spørger os selv: Hvordan får vi skabt guldet i vores liv? I åndsvidenskaben taler man om det fysiske, astrale, mentale, intuitive, atmiske og monadiske plan – legemer i vores væren, som altid er i bevægelse på en eller anden måde. Vi vil i denne weekend undersøge hvor og hvordan vi placerer disse legemer i vores horoskop. I hvilke stjernetegn udstråler f. eks. vores storhed, og i hvilke huse finder vi trygheden og balancen? Mens vi arbejder med vores horoskop, vil vi også prøve at se på, hvordan hierarkiet udfolder sig i vores liv. Er det synligt i sine aktiviteter eller er det mere tilbageholdent?

Se mere på: Attitude Astrologi

Start: