AFLYST – AT MANIFESTERE STARTEN PÅ DEN NY CIVILISATION – Foredrag ved Eskild Tjalve – ID:210209ETJffnTFK

9. februar - 19:00 - 21:30

Tirsdags Foredrag ved Eskild Tjalve.

Ny dato: d.2. november 2021.

Hvordan kan vi hver især bidrage til skabelsen af den nye civilisation, som nødvendigvis må komme efter kaosset, som vi er gået igennem siden marts 2020? Utroligt mange mennesker er vågnet op og ved, at de vil være med til denne transformation. Forestil dig et globalt samfund, som ikke er styret af mørkets kræfter, af penge, magt, begær eller kontrol. Hvordan kommer vi i gang med dette nye liv? Menneskeheden har gået og går stadig igennem et bevidsthedsløft, der vil gøre det lettere at slippe de gamle begrænsende tænke- og handlemønstre.
Vi vil se på, hvilke redskaber vi nødvendigvis må bruge for at lære at samarbejde ud fra hensyntagen til alle tings samhørighed og enhed. Det har hidtil været umuligt. Hvad skal der til?
Essensen vil være at lære ”alle” at forstå, hvad visdom er. Der er en måde, som dette kan ske på. Da vil vi have tillid til hinanden, og vi vil være i stand til at skabe et nyt samfund i fred og harmoni og god livskvalitet for alle.
Det søger vi svaret på. Janteloven dør. Fugl Fønix rejser sig og ørnen flyver mod højderne.

Eskild Tjalve er spirituel kursus- og foredragsholder, forfatter, spirituel billedkunstner og clairvoyant.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

9. februar