ASTROLOGI INDEFRA, Foredrag ved Eva Ganvig – ID: 211010EGAffyTFK

10. oktober - 14:00 - 17:00

Søndag den 10. oktober kl 14.00-17.00

At tolke et horoskop kan, selv for den erfarne astrolog, til tider være en opgave, der er svær at overskue. Der er mange faktorer, mange teknikker og mulige vinkler. På denne eftermiddag går vi i dybden med, hvordan man kan åbne horoskopet indefra. Man behøver ikke være et astrologisk leksikon for at komme i gang med tolkningen. Med en basisviden og forståelse af horoskopets faktorer – de enkelte planeter, tegn, huse og aspekter – kan man ved at koble dem til hinanden bygge en tolkning op.

Kunsten i at læse et horoskop ligger netop i denne evne til at koble horoskopets forskellige energier og derved sammensætte tolkningen og fortælle det enkelte horoskops unikke historie.

Eva Ganvig vil dele ud af sine egne erfaringer fra praksis og gennemgå en eller flere cases.

Eva Ganvig er uddannet astrolog fra IC Instituttet 2004 og har i perioden 2004-2019 været tilknyttet det som fast underviser, men underviser nu i eget regi. Hun har siden 2004 haft praksis på Frederiksberg, været medindehaver og redaktør på Stjernerne 2014-2016 og har løbende skrevet artikler, holdt foredrag og lavet podcasts om astrologi.

Pris: 70/110 kr. medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

10. oktober