ONLINE Foredrag: ASTRALLEGEMET I DEN NYE TID ved Kim Pedersen – ID: 210511BKPfonTFK

11. maj - 19:00 - 21:30

kr.70 – kr.110

Online tirsdags Foredrag ved Kim Pedersen.

Ifølge Martinus, skal dette legeme føre os over i det rigtige Menneskerige. Dette legeme er knyttet til vandelementet og til engleverden. Vi ser på, hvordan englenes arbejde virker i landskabet, og hvordan det virker på os. Tænk bare på musikken, f.eks. i Edvard Griegs kompositioner, Friedrich Kuhlaus Elverhøj osv. Og hvad med de engle, som i Teosofien omtales som Solengle og Nærværelsens engle.

Kim Pedersen er foredragsholder og har været igangsætter for en række grupper, der arbejder med åndsvidenskab og spiritualitet i både Norge og Danmark. Han er formand for Teosofisk Forening Aalborg og har i mange år beskæftiget sig med en bred vifte af forskellige åndsvidenskabelige områder, studeret kristen mystik og har startet Kabbalahskolen Qibel. Desuden har han fungeret som medie i omkring femogtyve år – har arbejdet med astrologi i tyve år og har startet astrologiskolen Attitude Astrologi samt det nordiske meditationsarbejde. Se nærmere på hjemmesiden: www.bkimpedersen.dk

Dette foredrag er led i

en foredragsrække ved Kim Pedersen, Kasper Westeraa og Birgitte Saviera.
Se beskrivelse under foredraget d.23. februar.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.
Ved bestilling af billet kommer linket til Online kurset  på den mail, som indeholder Ordren!

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet Medlem Online
DKK 70.00