GENNØGLERNE – EN REJSE IND I DIT LIV – WEBINAR ved Pia Mark

22. oktober - 19:00 - 21:30

Torsdag den 22. oktober kl. 19.00 – 21.30

GenNøglerne er et visdomssystem, der taler til dit højeste potentiale. GenNøglerne tilbyder et af de mest kraftfulde redskaber til selvfordybelse og transformation. Hvis du er parat til at forvandle dit liv, parat til at udtrykke dit højeste potentiale og til at spille en vigtig rolle i menneskehedens forestående bevidsthedsspring, så er det muligt, at et nærmere bekendtskab med GenNøglerne netop er det, du har ventet på. GenNøglerne er grundlagt af den engelske mystiker Richard Rudd.

Denne introduktion giver dig et overblik og et indblik i, hvor du selv kan begynde, hvis du føler dig inspireret til at dykke ned i denne fantastiske skattekiste af visdom.

GenNøglerne handler om: at omfavne dine Skygger – dine udfordringer at forløse dine Gaver – dit potentiale at virkeliggøre din Essens

Pris: Kr. 60/100 for medlemmer/gæster møder op fysisk i Teosofisk Forening, som til et normalt foredrag men ser og hører Pia Mark på storskærm, der sidder fysisk i Århus. Der er mulighed for at stille spørgsmål.

Der er mulighed for en personlig Guidance Session via Google meet.

Pia Mark er en søgende sjæl, der har boet og arbejdet på the Findhorn Foundation i Skotland i næsten 30 år. Hun er terapeut med 40 års erfaring. De sidste 11 år har hun i stigende grad integreret GenNøgle-visdommen i sit arbejde som EFT terapeut. Pia Mark er GenNøgle ambassadør og koordinator for the Delta Fellowship med fokus på udvikling af højere kollektiv bevidsthed. Se mere på Pia Marks hjemmeside: www.piamark.com

22. oktober

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag