Den ny Tids visdom - ny studiegruppe

Foto 2016 NY studiegruppe den Ny tids Visdom Indsigt 1

Indsigt i den Ny Tids Impulser - Studiegruppe

Vi starter igen torsdag d. 12 januar 2017 kl. 18.30 til ca 21.

Herefter hveranden torsdag 26/1, 9/2, 23/2, 9/3, 23/3, 6/4, 20/4, 4/5, 18/5, 1/6 og 15/6

Inge Olsen indbød til Visdomskolen EMAM i årene  2008 til 2011 - Education for Mankind by Ascended Masters. Hun optog hele undervisningen fra Mestrene, renskrev og udgav dem som bøger, foreløbig i 4 bind under fællestitlen Den Ny Tids Visdom. Første bind blev udgivet i 2010 men bind 5 nåede hun desværre ikke at gøre helt færdig og den er endnu ikke udgivet
Gennem disse bøger har vi den nyeste - helt opdaterede viden fra Det Hvide Broderskab - om hvad der sker lige nu - og hvad der videre vil ske i Den Nye Tid, i vandbærerens tidsalder.

Vi startede i efteråret 2016 med bind 1 - Indsigt i Den Ny Tids Impulser - og vi er nået til side 100.

Inge Olsen var teosof allerede fra 18 års alderen, og blev hurtigt en meget ren kanal for Lysets Mestre. Hendes evner blev flittigt brugt i undervisningen på Krystalsolen, og til Lysrejser i Europa og Canada. Inge Olsen gik over i 2015

Info/tilmelding: Andreas Stampe-Villadsen, mobil 2711 2841

Pris:kr. 20/25 medlem/gæst inkl. kaffe, te og småkager