LUCILLE CEDERCRANS STUDIEGRUPPE

Sjælens Natur

Hver tirsdag i ulige uger kl. 15 - 17

Sæsonstasrt 11. august 2015

Lucille Cedercrans studiegruppen, som har eksisteret i 8 år, startede den 14. januar 2014 op i fornyet form. Vi startede den 14. januar på Sjælens Natur, og vil, når vi begynder på efterårssæsonen 2015, være nået til lektion 30 bogen. I Sjælens Natur søger Lucille Cedercrans at føre os fra den almindelige selvbevidste personlige bevidsthed, som vi har levet i og med gennem lange, lange tider, til Sjælsbevidsthed. Denne Sjælsbevidsthed er den nye tids bevidsthed.

Gennem Sjælens Naturs 40 lektioner bliver vi ført gennem øvelser, teori og meditationer.

Igennem studiet af bogen får vi: 1. En praktisk gennemgang af de 7 strålers energi og rette brug. 2. Forudsætningerne for formskabelse. 3. Sjælens forhold til den Hellige Treenighed. 4. Tjeneste og forhold til Ashramerne. 5. Forholdet mellem Sjæl og persona. Sjælens rolle som Magiker. 6. Hvordan sker intuitiv erkendelse? 7. At gå fra Lærdommens Hal til Visdommens Hal og meget mere.

Vi begynder vores møde et lille ritual og en meditation (der har relation til Lektionen.) og slutter af med et mantra.
For dem der har lyst, starter vi med kaffe og hyggesnak kl. 14:30 – kl. 15:00

Pris: Kr. 20/25 medlem/ikke medlem inkl. kaffe og lidt sødt.