LUCILLE CEDERCRANS STUDIEGRUPPE

Lucille Cedercrans Studiegruppe

Sjælens Natur

Hver tirsdag i ulige uger kl. 15 - 17

Lucille Cedercrans studiegruppen, som har eksisteret i 7 år, startede den 14. januar 2014 op i fornyet form. Vi startede den 14. januar på Sjælens Natur, og vil, når efterårssæsonen starter den 12. august 2014 være nået til  lektion 13.

I Sjælens Natur søger Lucille Cedercrans at føre os fra den almindelige selv-bevidste personlige bevidsthed, som vi har levet i og med gennem lange, lange tider, til Sjælsbevidsthed. Denne Sjælsbevidsthed er den nye tids bevidsthed.

Gennem Sjælens Naturs 40 lektioner bliver vi ført gennem øvelser, teori og meditationer.

Igennem studiet af bogen får vi: 1. En praktisk gennemgang af de 7 strålers energi og rette brug. 2. Forudsætningerne for formskabelse. 3. Sjælens forhold til den Hellige Treenighed. 4. Tjeneste og forhold til Ashramerne. 5. Forholdet mellem Sjæl og persona. Sjælens rolle som Magiker. 6. Hvordan sker intuitiv erkendelse? 7. At gå fra Lærdommens Hal til Visdommens Hal og meget mere.

Vi følger de anvisninger Luille Cedercrans giver ret nøje: Det betyder, at vi begynder med 1. Meditation  (der har relation til Lektionen.) 2. Gennemlæsning af stoffet ud afbrydelser. Det er her, vi gør os modtagelige for lektionens mening. 3. Hver enkelt paragraf læses nu højt. Hvorefter vi søger at klarlægge mening og begreb. 4. Hjertecenterforklaring. Her vil vi prøve at relatere til det praktiske hverdagsliv. Hvad kan jeg gøre helt praktisk? 5. Vi slutter af med en mantra.

For dem der har lyst starter vi med kaffe og hyggesnbak kl. 14:30 – kl. 15:00

Pris: Kr. 20/25 medlem/ikke medlem inkl. kaffe og lidt sødt.