Lucille gruppen

Lucille studiegruppen

Lærer uddannelsen

Undervisere Greg Tzinberg and Theresa de Riggs

Vi starter lærer uddannelsen tirsdag den 17. januar 2017 og mødes herefter tirsdage i ulige uger kl. 15 – 17. Vi drikker kaffe kl. 14:30 15:00.

Uddannelsen er blevet revideret flere gange i de sidste 30 år. Den udgave vi vil studere ud fra er en tro gengivelse af den ældste version af teksten.

Arbejdet med læren, som den er anført af Lucille Cedercrans, vil være en gruppe rejse på ca. to år. Kurset er erfaringsbaseret og vil involvere daglig meditation, baseret på materialet fra lektionerne, plus gennemførelse af periodiske opgaver.

Kurset udføres on-line via e-mail og suppleres med periodiske telefonmøder online.

Formålet med denne studiekreds er at arbejde i en gruppebevidsthed med henblik på at manifestere Kristi Plan for menneskeheden. Når vi hver især indtager vores plads i den Guddommelige Plans tjeneste, forenes vi med de mange som EN.

Efter gennemførelse af uddannelsen, vil den studerende være kvalificeret til at undervise i forskellige kurser indenfor Den nye tankeforms præsentation af visdommen.

Forudsætning: Afslutning af Sjælens naturs serie af lektioner, eller tilladelse fra modulets undervisere. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller gruppens administrator Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. tlf. 22976440

Pris: kr. Ved hvert møde kr. 100 heraf kr. 25, til Teosofisk Forening og kr. 75 til studiekredsens undervisere.

Greg og Theresa

Læs om Theresa og Greg: http://www.bridgetomaitreya.org/tzinberg.html