Kosmisk Ild gruppen

alt

Sæsonstart torsdag den 18. august 2016 kl. 18.00 – ca. 21.00. Derefter torsdag i ulige uger.

Fra kl.18.00 – ca. 19.00 repeterer vi første del af bogen.

Fra ca. kl. 19.00 – ca. 21.00 fortsætter studiekredsen med:

Vi er kommet til Anden del, stykke D, Tankeelementaler og ildelementaler.

Pkt. 3 SOLENGLENE, AGNISHVATAERNE

d. Om bygning af kausallegemet side 747.

Nu begynder vi på en af de mest praktisk anvendelige dele af vores afhandling om ild – den der beskæftiger sig med bygningen af kausallegemet eller egoets manifestationslegeme. Den vedrører solenglenes arbejde eller den selvbevidste identitet, mennesket. Hvis den studerende i det hele taget har opfattet de foregående siders generelle tendens, vil han nu være i en sindstilstand, som gør det muligt for ham at fortolke alt, hvad der siges, i relation til energi eller den vibrationsaktivitet, som de 3 primære aspekter af elektriske fænomener skaber, den forening som fremkalder den guddommelige manifestation, man kalder et menneske, eller for det samlede antal enheders vedkommende, menneskeriget.

REPETITION.

Vi skal i gang med stykke F. Økonomiloven  side 225.

Nysgerrig? – så vær med en aften og se om det er noget for dig.

Information og tilmelding:

Lene Clausen tlf. 2149 3074 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">

Pris: Kr. 20/25 medlem/gæst inkl.kaffe/te og lidt sødt