Kosmisk Ild gruppen

alt

Sæsonstart torsdag d. 19. januar kl. 18.00 - ca. 20.30. Derefter torsdage i ulige uger til 8. juni

Fra kl.18.00 - ca. 19.00 repeterer vi første del af bogen.

Fra ca. kl. 19.00 - ca. 20.30 fortsætter studiekredsen med:

Anden del, stykke D, Tankeelementaler og ildelementaler.

Pkt. 3 SOLENGLENE, AGNISHVATAERNE

d. Om bygning af kausallegemet side 747.

Nu begynder vi på en af de mest praktisk anvendelige dele af vores afhandling om ild – den, der beskæftiger sig med bygningen af kausallegemet eller egoets manifestationslegeme. Den vedrører solenglenes arbejde eller den selvbevidste identitet, mennesket. Hvis den studerende i det hele taget har opfattet de foregående siders generelle tendens, vil han nu være i en sindstilstand, som gør det muligt for ham at fortolke alt, hvad der siges, i relation til energi eller den vibrationsaktivitet, som de 3 primære aspekter af elektriske fænomener skaber, den forening som fremkalder den guddommelige manifestation, man kalder et menneske, eller for det samlede antal enheders vedkommende, menneskeriget.

REPETITION. Vi skal i gang med Anden del, Sindets ild, stk. IV.

Hvad er bevidsthed, og hvilken plads har den i solsystemet? Side 251.

Nysgerrig? - så vær med en aften og se om det er noget for dig.

Information og tilmelding:

Lene Clausen tlf. 2149 30 74 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">

Pris:kr. 20/25 medlem/gæst inkl. kaffe, te og småkager