Studiegruppe i kabbalah - Livets træ

Hermetisk Kabbalah

Sæsonstart torsdag den 21. januar 2016 kl. 15.00 - 17.00 Herefter torsdage i ulige uger.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med muligheder for at opleve Kabbalah ´ens mangfoldigheder. Kom og vær med til at opleve Livets Træ, som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers og Universet.

Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gennem tiderne. Vi fortsætter arbejdet med de 3 nederste Sephira’er: Hod, Yesod og Malkuth på Livets Træ. Derefter studerer vi ”De fire verdener” dernæst ”De tre søjler”. Hvis vi kan nå det, vil vi også inddrage trianglerne og firkanterne i Livets Træ.

Lad os i fællesskab igennem meditation opleve Kabbalah, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ. Vi tager udgangspunkt i bøgerne: ”Fremtidens Kabbalah, nøglen til dit indre Univers” af Bodil Storm skrevet på let læselig norsk, ”Crowley Tarot ABC”, ”Tarottens væsener”. Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet. Alle er velkomne! Info/tilmelding: Signe Sørensen tlf. 30 59 11 14 el. e-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Information og tilmelding: Signe Sørensen tlf. 30 59 11 14 eller e-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Pris: Kr. 20/25 medlem/ikke medlem inkl. kaffe og lidt sødt.