Studiegruppe i kabbalah - Livets træ

Hermetisk Kabbalah

Sæsonstart torsdag den 18 august kl. 15.00 – 17.00

Herefter torsdage i ulige uger.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med muligheder for at opleve Kabbalah`ens mangfoldigheder.

Kom og vær med til at opleve Livets Træ som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers og Universet.

Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gennem tiderne.

Lad os i fællesskab igennem meditation opleve Kabbalah, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol der kaldes Livets Træ.

Vi starter efteråret med at studere den mystiske tradition afdækket og forklaret i Sephiroth på Livets Træ. Vi begynder øverst i Træer med Sephirah Kether, hvor vi derefter bevæger os lige så stille ned gennem Livets Træ og hvor vi samtidig inddrager A.E. Waites Rider Tarot og Crowley Tarot ABC på stierne med kortenes symboler og farver.

Vi tager udgangspunkt i bogen: Kabbalaen af Dion Fortune (hvor vi starter fra s. 106 med Sephirah Kether) A.E. Waites Rider tarot og Crowley Tarot ABC.  Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet.

Alle er velkomne!

Information og tilmelding: Signe Sørensen tlf. 30 59 11 14 eller e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Pris: Kr. 20/25 medlem/ikke medlem inkl. kaffe og lidt sødt.