kABBALAH - GRUPPEN

Kabbalah Studiegruppe

Torsdage i ulige uger

Hermetisk Kabbalah

Sæsonstart torsdag den 27. august kl. 15.00 - 17.00 Herefter torsdage i ulige uger.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med muligheder for a Topleve Kabbalah’ens mangfoldigheder.
Kom og vær med til at opleve Livets Træ, som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers og Universet.

Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gen- nem tiderne. Vi vil i efteråret arbejde med de Ti Sephiroth i de fire Verdener med tilhørende Ærkeengle, planeter og tarot kort fra den lille Arkana. Lad os i fællesskab igennem meditation opleve Kabbalah, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ.

Vi tager udgangspunkt i bøgerne: Fremtidens Kabbalah, nøglen til dit indre Uni- vers af Bodil Storm skrevet på let læselig norsk, Crowley Tarot ABC ”Tarottens væsener”. Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet.

Alle er velkomne!

Information og tilmelding: Signe Sørensen tlf. 30 59 11 14

Pris: Kr. 20/25 medlem/ikke medlem inkl. kaffe og lidt sødt.