Medlemsskab i Teosofisk Forening København
Det halvårlige kontingent er 250,- kr. for enkeltpersoner og 375,- kr. for par. Unge under 30 får 20% rabat.

Indmeldelse sker ved at udfylde formularen.

Alle felter med * skal udfyldes.

Ved fødselsdatoen klikkes på knappen "..." til højre for feltet for at angive datoen. Datoen kan ikke indskrives, men skal vælges ud fra en mini-kalender, som kommer til syne i et popup-vindue, når man har klikket på omtalte knap.

Som medlem:

• Kan du deltage i aktiviteter som skoleforløb, kurser og foredrag til nedsat pris.
  • Kan du låne bøger, kassettebånd og MP3 afspilninger med foredrag, som er optaget gennem mange år. Hvis du selv betaler portoen, kan vi sende bøger og bånd fra biblioteket til dig.

Som nyt medlem har du mulighed for:

• Gratis at afhente bogen "Teosofiens Veje" af Hardy Bennis og Niels Brønsted.
  • Købe en bogpakke med følgende bøger: "Nøgle til Teosofien" af H.P.Blavatsky, "Gennem Forhænget" af Viola Petitt Neal m.fl., "Stof til Eftertanke" af Alice A. Bailey. Denne pakke koster kr. 400,- det vil sige, at du får en rabat på kr. 78,- svarende til 15%. Bøgerne kan også købes enkeltvis med 15% rabat. Hvis du selv afhenter bogpakken sparer du kr. 54,- til porto
Dine kontaktoplysninger
Dit medlemsskab
Evt. kommentar
Beskyttelse mod web-spam

Hvis du ikke kan se ordene ordentligt, kan du trykke på det øverste mini-ikon nedenstående for at få 2 nye ord, som måske er mere læs-bare.